jag tycker om att du är min


jag tycker om att du är det sista jag ser innan jag somnar
jag tycker om att du är det första jag ser när jag vaknar 
jag tycker om att du är en helt fantastisk människa
jag tycker om att det är dig jag kommer hem till efter en lång dag
jag tycker om att det är du som ger mig kyssar 
jag tycker om att se dig i kalsonger med ditt morgonstånd
jag tycker om hur gosig du är när du är trött
jag tycker om hur du bryr dig om mig
jag tycker om hur du säger att du älskar mig när du är full 
jag tycker om ditt leende 
jag tycker om dina ögon
jag tycker om dina armar
jag tycker om din mage
jag tycker om dina ben 
jag tycker om ditt hår
jag tycker om din rygg
jag tycker om din rumpa
jag tycker om att du älskar mig
jag tycker om att jag aldrig skulle vilja byta ut dig
jag tycker om att det är dig jag behöver
jag tycker om att du är min

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar