kommer du ihåg allt du sa ?

Kommer du ihåg allt du sa ? Jag var så dum och lita på vartenda ord. Vartenda lilla ord av det som kom ut ur din stora käft. Du hade kunnat be mig hoppa från toppen av Eiffeltornet och jag hade säkert kunnat göra det. Du var verkligen allt, dina ord gjorde dig till allt. Allt du lovade mig vi skulle göra. Kommer du ihåg att vi skulle ta första bästa sista minuten flyg bort härifrån ? Det var i februari förra året, när snön låg tänkt över gator och torg. Det blev aldrig så. Jag hade packat och gjort klart allt. Du skrev att du inte kunde komma iväg från jobbet, att du var tvungen att jobba över och att vi inte skulle kunna åka. En timme senare gick flyget. Då visste jag inte anledningen till varför vi stanna hemma, det gör jag nu och jag ångrar nästan att jag inte åkte utan dig. Sa du samma saker till henne ? Kommer du ihåg allt du sa till mig ? Att du älskade mig ? Att jag, att jag var det bästa som hänt dig ..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar